۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۲۵۱۸

حماسه 22 بهمن آرزوی همه پیامبران و امامان بود

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری گفت:حماسه 22 بهمن آرزوی همه پیامبران و امامان بود که به دست ملت ولایتمدار ایران تحقق یافت.
حماسه 22 بهمن آرزوی همه پیامبران و امامان بود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل ازهفت چشمه، دکتر احمدرضا بسیج دقایقی پیش در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور هزاران نفر از مردم شهید پرور اردل برگزار شد اظهار کرد:۲۲ بهمن تجلی حکومت الله در روی زمین است و این روز، روزی است که برنده‌ترین سلاح معنوی، یعنی ایمان، پیروزی آفرید.

دکتر بسیج در ادامه گفت:در روز ۲۲ بهمن دنیا فهمید که تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، نقش برآب شد و حاصلی جز رنج و زبونی خودشان در پی‌نخواهد داشت و هر روز عزت و سرفرازی و بالندگی ایران اسلامی بیشتر آشکار می شود.

وی اضافه کرد: مردم مقاوم این سرزمین سرافراز، بار دیگر نشان دادند که ۳۵ سال توطئه، تهدید، تحریم، بمباران تبلیغاتی و خباثت استکبار جهانی بر عزم و اراده استوار این مردم بزرگ، اثری نداشته است.

دکتر بسیج در پایان افزود:آخرین حماسه که ما انتظار آن را می کشیم ظهور امام زمان (عج) می باشد و ملت اسلامی ایران باید زمینه این ظهور را فراهم آورند تا پیش امام شهدا و شهیدان که تنها هدفشان این بود شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۹:۲۳

2 Jan 2020